Superbruk_CITY+LINE„Fachowcy polecają” – najnowsza kampania reklamowa ABW Superbruk

Pod hasłem „Fachowcy polecają” rozpoczęła się kampania reklamowa płyt betonowych i kostek brukowych marki Superbruk. Bohaterami kampanii jest 5 grup produktów premium, które cieszą się największym uznaniem fachowców – architektów krajobrazu i wykonawców. Są to płyty betonowe Vip Line oraz kostki brukowe z grup Stare Miasto, City Line, Sun Line oraz Kostki Płukane. Strategia kampanii powstała na bazie analiz i procesu wypracowania pozycjonowania dla marki Superbruk. Zasadniczym celem kampanii reklamowej jest zwiększanie świadomości marki i budowanie jej wizerunku jako kreatywnego i nowoczesnego producenta kostek brukowych i elementów betonowych wyróżniających się doskonałym wzornictwem i najwyższą jakością. Działania skierowane są do finalnych klientów produktów Superbruk.

„Wskazujemy na synergię pomiędzy trzema podmiotami: producentem, fachowcem – tu mamy architekta krajobrazu i brukarza, oraz odbiorcą ostatecznym. Zakup materiałów budowlanych, to decyzja kosztowna i obłożona konsekwencjami odczuwalnymi przez lata. Klienci zwykle potrzebują rekomendacji, która potwierdzi ich wybór.” – mówi Magdalena Węgrzynowska, Menadżer Marketingu ABW Superbruk.

„Na przestrzeni ostatnich lat bardzo zmieniło się postrzeganie przez ludzi ich przydomowej przestrzeni. Wzrosła świadomość w zakresie architektury i designu. Klienci zaczynają traktować swoją nieruchomość jako całość, spójnie łączącą wnętrze, bryłę budynku i podwórko czy ogród. Stąd coraz częściej zwracają się o pomoc do specjalistów – decydują się na zakup projektów architektury krajobrazu, od firm wykonawczych oczekują Superbruk_VIP+LINEnowoczesnych i zaawansowanych rozwiązań. Właśnie stąd wywodzi się idea naszej kampanii. Wskazujemy produkty, które są szczególnie cenione i polecane przez ekspertów, które pozwolą na stworzenie atrakcyjnej przestrzeni, odpowiadającej najnowszym trendom wzorniczym, a jednocześnie niezwykle trwałej.” – dodaje Magdalena Węgrzynowska.
Kampania realizowana będzie z użyciem mediów najbardziej odpowiadających odbiorcom marki Superbruk, tj.: reklama zewnętrzna, Internet oraz miejsca sprzedaży. W trakcie trwania kampanii wszyscy klienci, którzy zakupią produkty z promowanych linii, będą mogli bezpłatnie otrzymać od Superbruk profesjonalny projekt architektoniczny swojej przestrzeni.
Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja ilo studio. Agencja zajęła się opracowaniem koncepcji komunikacyjnej kampanii oraz przygotowaniem kreacji dla wszystkich pól eksploatacji.
Kampania zaplanowana została do końca września 2016 roku.